Často kladené otázky

Doručenie

Aká je dodacia doba tovaru?

Tovar sa snažíme doručiť v čo najkratšom možnom čase. 

Objednávky sa snažíme doručiť čo v najkratšom možnom čase, zvyčajne do 3-7 pracovných dní.

*Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar v lehote do tridsiatich (30) dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy.

Koľko stojí doručenie zásielky?

Pri celkovej hodnote objednávky do 29,99 € je poštovné a balné 

  • 4 € pre doručenie kuriérom na adresu 
  • 2 s vyzdvihnutím na výdajných miestach spoločnosti Packeta

Pri celkovej hodnote objednávky nad 30 € je poštovné a balné  

  • 2 € pre doručenie kuriérom na adresu 
  • zadarmo s vyzdvihnutím na výdajných miestach spoločnosti Packeta  

Je možné vyzdvihnúť objednaný tovar osobne?

Tovar posielame iba kuriérom na vašu adresu. Momentálne nie je možné zásielku objednať na predajňu. 

Je možné tovar zaslať aj do zahraničia?

Tovar posielame, iba na území Slovenskej a Českej republiky. Podmienky doručenia sú pre obe krajiny rovnaké. 

Ako je možné zásielku sledovať?

Po predaní tovaru kuriérovi, bude objednávateľovi na mail zaslané číslo zásielky a link na ktorom môže zásielku sledovať.

Je možné pozerať dostupnosť tovaru aj v predajniach?

Dostupnosť tovaru na predajniach si viete pozrieť pri každom produkte, po kliknutí na tlačidlo: POZRITE SI DOSTUPNOSŤ TOVARU V PREDAJNIACH. 

Alebo môžete ísť rovno na konkrétnu PREDAJŇU a pozrieť si TOVAR NA PREDAJNI. Následne vám ukáže produkty, ktoré sú aktuálne na predajni dostupné. 

Platba

Aké sú možnosti platby?

Objednávku môžete zaplatiť kartou cez platobnú bránu ČSOB banky, za platbu kartou neplatíte žiaden transakčný poplatok. Táto brána akceptuje najväčšie kartové asociácie VISA,  VISA Electron (VISA SECURE) a MasterCard (MasterCard SecureCode).

Je možné zaplatiť tovar na dobierku?

Je nám ľúto, ale tovar na dobierku nezasielame.

Je možné platiť darčekovou poukážkou?

Darčekové poukážky je aktuálne možné uplatniť len v kamenných predajniach OZETA. 

Pri nákupe prostredníctvom e-shopu nie je možné ich uplatnenie.

Vrátenie & Reklamácia

Ako vrátiť tovar kúpený na eshope?

Tovar je možné vrátiť do 14 dní od obdržania zásielky bez udania dôvodu. Tovar nesmie byť nosený a poškodený, musí mať originálne pôvodné visačky.

Postup:

Tovar, ktorý chcete vrátiť zabalíte do pôvodného obalu, spolu s faktúrou a s formulárom o vrátení a pošlete na adresu:  OZETA, s.r.o., Centrálny sklad, Dopravná 2098/9, 955 01 Topoľčany, Slovensko.

Peniaze za vrátený tovar vám budú odoslané na vami uvedený bankový účet do 14 dní od prijatia zásielky.

FORMULÁR NA VRÁTENIE TOVARU pre Slovenskú republiku
FORMULÁR NA VRÁTENIE TOVARU pre Českú republiku


Je možné tovar kúpený na eshope vrátiť na pobočke?

Tovar je možné poslať len na adresu uvedenú vo formulári na vrátenie tovaru: OZETA,s.r.o., Centrálny sklad, Dopravná 2098/9, 955 01 Topoľčany, Slovensko.

Tovar nie je možné vrátiť na pobočke.

Ako reklamovať tovar kúpený na eshope?

Na tovar sa vzťahuje štandardná záručná doba 24 mesiacov. 

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať v pôvodnom obale s upresnením vady v reklamačnom formulári a kópiou dokladu o kúpe na adresu OZETA,s.r.o., Centrálny sklad, Dopravná 2098/9, 955 01 Topoľčany, Slovensko.

Reklamáciu vybavíme do 30 dní a o jej priebehu a výsledku Vás budeme informovať.

Stiahnite si REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Vernostný program

Ako si prepojiť účet registrovaný v predajni s online účtom?

Toto sú 3 spôsoby ako úspešne prepojiť účet registrovaný v predajni a online účet. Veríme, že Vám tieto rady pomôžu a budete si môcť užiť výhodnejšie nakupovanie v OZETA aj naďalej.

V prvom rade upozorňujeme, aby sme Vás mohli úspešne identifikovať, je nutné, aby ste po registrácii / prepojení sledovali svoj email, ktorý ste zadali v registračnom formulári v predajni pri vydaní Vernostnej karty. Na tento email Vám bude zaslaný verifikačný link, aby sme Vás vedeli identifikovať a prepojiť Váš účet.   

Je viacero spôsobov ako si úspešne prepojiť účet:

  1. Ak ste registrovaný na predajni a máte kartu, ale ešte nie ste registrovaný na našej stránke.

V tom prípade stačí

  • Kliknúť na tento link: https://www.ozeta.sk/auth/register?loyaltyCard=1
  • Vyplniť číslo karty, zadať nové heslo
  • Vzápätí Vám pošleme potvrdzovací email, ktorý ste zadával pri registrácii v predajni, aby sme Vás identifikovali  
  • Na tento Váš email Vám posielame verifikačný link, na ktorý je potrebné kliknúť a účet sa Vám prepojí a tiež sa nahrajú údaje už s Vašej registrácie, ktorú ste urobil v predajni
  • Po kliknutí na verifikačný link Vás presmeruje na stránku www.ozeta.sk
  • Po aktivácii a prihlásení do konta si viete svoje údaje aj aktualizovať  
  • Po úspešnom prepojení účtov, sa budete môcť prihlásiť pod svojím emailom a heslom, ktoré ste za zadali pri registrácii / prepojení
  • Pod týmto prihlásením (email, heslo) budete môcť využívať zľavy na eshope a pod Vaším menom aj v predajni  
  1. Ak vyplníte novú registráciu na stránke (eshope) a zhoduje sa emailová adresa s emailom, ktorý ste zadali pri registrácii na predajni.  

V tom prípade stačí

  • Vyplniť registračný formulár: https://www.ozeta.sk/auth/register
  • Uviesť email, ktorý sa zhoduje s emailom, ktorý ste zadali pri registrácii v predajni a vydaní vernostnej karty
  • Na email Vám bude odoslaný verifikačný link, aby sme mali istotu, že ste to naozaj Vy
  • Karta ako aj predošlé nákupy sa Vám prepoja automaticky a na titulnej stránke uvidíte Vašu aktuálnu zľavu, ktorú môžete využiť v predajni ako aj na eshope
  1. Ak už ste zaregistrovaný na našej  stránke (eshope) aj ste sa registrovali v predajni a chcete si zlúčiť účty.  

V tom prípade stačí

  • Prihlásiť sa na stránku pod Vašim kontom, teda zadať email a heslo
  • Po prihlásení ste v Môj účet kde nájdete sekcia Zákaznícky klub, kliknite na to
  • V sekcii Zákaznícky klub stačí zadať číslo karty
  • Je potrebné, aby sa email pod ktorým ste prihlásený zhodoval s emailom, ktorý ste zadávali pri registrácii v predajni, iba na základe toho vieme overiť Vašu identitu

Môže zaregistrovaný zákazník využívať vernostnú zľavu?

Pre uplatnenie vernostnej zľavy je potrebné zaregistrovať sa online a vyplniť registračný formulár. 

Po prihlásení zákazníka, pri objednávke tovaru bude zľava odrátaná z nezľavnenej ceny produktu.

Správna veľkosť & Ostatné

Ako si správne vyberiem veľkosť?

Všetky prehľady veľkostí a ich jednotlivé rozmery si môžete pozrieť v sekcii pánske veľkostné tabuľky a dámske veľkostné tabuľky.

Ako si vybrať správny strih košele?

V kategórií košele, vo filtri s názvom STRIH, môžete pozrieť a zvoliť požadovaný strih a dĺžku rukáva. Napr. strih: slim (zúžený), rukáv: predĺžený

Cena pri oblekoch mix and match je komplet cena za sako aj nohavice?

V kategórii obleky, je celková suma zobrazená za oblek tzv. za sako + nohavice, alebo sako + nohavice + vesta. 

Po rozkliknutí obleku si viete zvoliť rôzne veľkosti a zobrazené Vám budú ceny samostatne za každý produkt.  


Nenašli ste odpoveď?

Kontaktujte nás na telefónnom čísle +421 904 596 096, alebo na e-maily eshop@ozeta.sk.