Často kladené otázky

Aká je dodacia doba tovaru?

Tovar sa snažíme doručiť v čo najkratšom možnom čase. Pokiaľ máme tovar na sklade, je zvyčajne doručený do 3. dní od kúpy. 

Tovar, ktorý nemáme k dispozícii na sklade, je zvyčajne doručený do 7. dní od kúpy. 

*Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar v lehote do tridsiatich (30) dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy.

Je možné vyzdvihnúť objednaný tovar osobne?

Tovar posielame iba kuriérom na vašu adresu. Momentálne nie je možné zásielku objednať na predajňu. 

Ako je možné zásielku sledovať?

Po predaní tovaru kuriérovi, bude objednávateľovi na mail zaslané číslo zásielky a link na ktorom môže zásielku sledovať.

Je možné tovar zaslať aj do zahraničia?

Zaslanie tovaru do zahraničia nie je problém. V procese objednávky táto služba zatiaľ nie je dostupná, no radi Vám vyhovieme individuálne. Pri takejto požiadavke je nutné kontaktovať náš zákaznícky servis, kde kalkuláciu a poslanie balíka radi vyriešime.

Kontakt: eshop@ozeta.sk,  +421 904 596 096

Koľko stojí doručenie zásielky?

Pri celkovej hodnote objednávky do 29,95 € je poštovné a balné 3,50 €.
Pri celkovej hodnote objednávky nad 30 € eur je poštovné a balné 0 €. 

Ako vrátiť tovar kúpený na eshope?

Tovar je možné vrátiť do 14 dní od prijatia tovaru. Tovar nesmie byť nosený a poškodený, musí mať originálne pôvodné visačky.

Postup:

Tovar, ktorý chcete vrátiť zabalíte do pôvodného obalu, spolu s faktúrou a s formulárom o vrátení, a pošlete na adresu: OZETA sklad, L. Starka 2841, Trenčín 91105

Peniaze za vrátený tovar Vám budú odoslané na vami uvedený bankový účet do 14 dní od prijatia zásielky.

FORMULÁR NA VRÁTENIE TOVARU

Je možné tovar kúpený na eshope vrátiť na pobočke?

Tovar je možné poslať len na adresu uvedenú vo formulári na vrátenie tovaru: OZETA sklad, L. Starka 2841, Trenčín 91105

Tovar nie je možné vrátiť na pobočke.

Ako reklamovať tovar kúpený na eshope?

Na tovar sa vzťahuje štandardná záručná doba 24 mesiacov. 

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať v pôvodnom obale s upresnením vady v reklamačnom formulári a kópiou dokladu o kúpe na adresu OZETA sklad, L. Starka 2841, Trenčín 91105.

Reklamáciu vybavíme do 30 dní a o jej priebehu a výsledku Vás budeme informovať.

Stiahnite si REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Je možné platiť darčekovou poukážkou?

Darčekové poukážky je aktuálne možné uplatniť len v kamenných predajniach OZETA. 

Pri nákupe prostredníctvom e-shopu nie je možné ich uplatnenie.

Môže zaregistrovaný zákazník využívať vernostnú zľavu?

Pre uplatnenie vernostnej zľavy je potrebné zaregistrovať sa online a vyplniť registračný formulár. 

Po prihlásení zákazníka, pri objednávke tovaru bude zľava odrátaná z nezľavnenej ceny produktu.

Ako využiť zľavový promo kód?

V prípade, že máte k dispozícii promo kupón, alebo kód darčekového poukazu, stačí si zobraziť nákupný košík a vložiť ho do jednotlivého relevantného políčka pre „KUPÓN“ alebo „DARČEKOVÝ POUKAZ“ a suma Vám bude automaticky prepočítaná.

Je možné pozerať dostupnosť tovaru aj na predajniach?

Dostupnosť tovaru na predajniach si viete pozrieť pri každom produkte, po kliknutí na tlačidlo: POZRITE SI DOSTUPNOSŤ TOVARU V PREDAJNIACH. 

Alebo môžete ísť rovno na konkrétnu PREDAJŇU a pozrieť si TOVAR NA PREDAJNI. Následne vám ukáže produkty, ktoré sú aktuálne na predajni dostupné. 

"VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, VZHĽADOM KU SCHVÁLENÝM BEZPEČNOSTNÝM OPATRENIAM, BUDÚ VŠETKY PREDAJNE OZETA DO ODVOLANIA ZATVORENÉ. ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE"

Ako si vybrať správny strih košele?

V kategórií košele, vo filtri s názvom STRIH, môžete pozrieť a zvoliť požadovaný strih a dĺžku rukáva. Napr. strih: slim (zúžený), rukáv: predĺžený

Cena pri oblekoch mix and match je komplet cena za sako aj nohavice?

V kategórii obleky, je celková suma zobrazená za oblek tzv. za sako + nohavice, alebo sako + nohavice + vesta. 

Po rozkliknutí obleku si viete zvoliť rôzne veľkosti a zobrazené Vám budú ceny samostatne za každý produkt.  

Ako si správne vyberiem veľkosť?

Všetky prehľady konfekcii a ich jednotlivé rozmery si môžete pozrieť vo veľkostnej tabuľke.