O NÁS

Tlačové správy

Ozeta prichádza s unikátnou rýdzo slovenskou limitovanou edíciou. Vyrobila ju v spolupráci s modrotlačiarom Matejom Rabadom.
pridané: 20.3.2018

Tradičná slovenská značka Ozeta dokazuje už takmer 80 rokov, že kráča s dobou. Najnovším dôkazom je reakcia na folklórny trend, ktorým Slovensko aktuálne žije. Značka v spolupráci
s modrotlačiarom Matejom Rabadom pripravila unikátnu limitovanú edíciu.

Bratislava, 20. 3. 2018 – Edícia je určená pre pánov a ich synov, synovcov ap. V krásnom drevenom balení v nej nájdete vreckovku, pánsku kravatu, pánskeho motýlika a chlapčenského motýlika.

Spojenie víťazov Zlatej Fatimy 2017

Počiatky idey spolupráce na unikátnej limitovanej edícii siahajú na medzinárodnú odevnú výstavu Trenčín Mesto Módy 2017, kde Ozeta i Matej Rabada získali ocenenie Zlatá Fatima. Ozeta v kategórii pánsky odev a Matej Rabada v kategórii hand made výrobca roka. “Čím viac sme sa s touto myšlienkou pohrávali, tým viac sme ňou boli nadšení,” povedal Miloš Hrbatý, generálny riaditeľ Ozety, “Ako slovenská značka s dlhoročnou tradíciou výroby odevov na Slovensku veríme v zmysel zachovávania slovenských tradícií. Preto sme sa rozhodli ísť do spolupráce a podporiť tak nielen Mateja Rabadu ako modrotlačiara, ale aj poznateľnosť jeho práce a tejto krásnej tradičnej techniky farbenia.”

Výsledkom je ručne a v každom kroku na Slovensku vyrábaná kolekcia. “Myšlienka spojenia ma absolútne nadchla, okrem iného aj pre presah modrotlače do pánskej módy,” povedal modrotlačiar Matej Rabada, “Modrotlač bola totiž v minulosti charakteristická pre dámsku módu a interiérové doplnky.”

Ušitie kravaty trvalo viac ako 2 hodiny

Kolekcia je ručnou prácou. Výroba plátna trvala približne 2 týždne, nasledovalo šitie, ktoré bolo v kompetencii snúbenice Mateja Rabadu, textilnej dizajnérky Veroniky Galášovej. “Vreckovky sú na ušitie pomerne jednoduché,” povedala Veronika, “avšak motýlik a kravata sú časovo náročné. Tak napríklad ušitie jednej kravaty trvá niečo cez dve hodiny: najprv je potrebné dopasovať vzor do strihu, vystrihnutý diel vystužiť, prišiť podšívku, zošiť to, prevrátiť naruby, zažehliť a na záver ručne prišiť štítok tak, aby nebol viditeľný šev.”

Ušitie motýlika trvá približne 1 hodinu.

Zaujímavá je aj samotná výroba plátna, kde príprava 10 metrov so šírkou 140 cm trvá približne 8 hodín. Samotná tlač totiž zaberie 3 hodiny, plátno zrie 3 – 14 dní, v závislosti od vzoru, farbenie trvá 1,5 hodiny a prepieranie vo vode a kyseline ďalších 3,5 hodiny. Z týchto 10 metrov je následne možné vyrobiť približne 100 motýlikov.

Na výrobu limitovanej edície bol vybraný vzor z depozitu Oravského múzea, pôvod ktorého siaha do roka 1860.

 

 

Slovenská výroba nielen pre Slovákov

Niet sa čo čudovať, že k spojeniu s rýdzo slovenskou farbiarskou technikou pristúpila práve spoločnosť Ozeta. Tradičná slovenská značka má na Slovensku nielen sieť 24 predajní, ale priamo aj výrobný závod, v Topoľčanoch. Produkty tak na Slovensku nielen predáva, ale aj šije. Až približne 60 % tejto slovenskej výroby je pritom určenej na export do zahraničia. “Asi najznámejším zahraničným zákazníkom je letisko SCHIPHOL v Amsterdame, kde všetok obslužný personál nosí pracovný odev zo Slovenska,” povedal Miloš Hrbatý, “Ďalších významných obchodných partnerov máme v Škandinávii, Beneluxe, Nemecku, Rakúsku, Rusku atď.” Generálny riaditeľ dodal, že v zahraničí na slovenskej výrobe oceňujú najmä kvalitu šitia a vhodnú voľbu materiálov, ktorá zaručuje nielen eleganciu, ale aj komfort nosenia.

Pár faktov o Ozete a o slovenských zákazníkoch:

  • značka zamestnáva cca. 100 pracovníkov v maloobchode a cca. 300 vo výrobe
  • predaj oblekov narástol medziročne (2016 vs. 2017) o 14 %
  • priemerný Slovák má záujem o oblek v hodnote do 250 eur
  • viac ako 50 % Slovákov preferuje modrú farbu obleku
  • aj medzi Slovákmi sa čoraz výraznejšie presadzujú slim strihy
  • vo výbere medzi kravatou a motýlikom na Slovensku stále prevládajú kravaty s podielom 65 %, motýliky ale zaznamenali medziročný nárast predaja až o 25 %
  • každá tretia predaná košeľa je čisto biela
  • na ušitie saka je potrebných približne 1,8 m látky, na ušitie nohavíc cca. 1,35 m
  • v roku 2017 bolo vo výrobnom závode v Topoľčanoch ušitých 6 000 kabátov, 68 000 sák, 74 000 nohavíc a 11 000 viest, z toho vyše 60 % bolo určených na export
  • za hodinu v Topoľčanoch vyrobia približne 16 sák či 16 nohavíc

OZETA je významná slovenská značka, ktorá na domácom trhu pôsobí už od roku 1939. Najmä pánske obleky a iné trendy módne kúsky šila pôvodne v Trenčíne, dnes sa výroba realizuje v závode v Topoľčanoch.

Svoju novú éru značka začala v roku 2012 a súvisí najmä s jej cieľom nielen šiť kvalitné a komfortné oblečenie, ale aj ho priamo predávať zákazníkom. Zároveň im tak pomôcť pri výbere a prípadnej úprave oblečenia na mieru zákazníka. Výsledkom boli nové značkové predajne, vďaka ktorým sa OZETA stala najväčšou maloobchodnou sieťou svojho druhu na Slovensku. Okrem kvalitných materiálov svetových značiek, dizajnových kúskov a precízneho šitia v predajniach nájdete aj vysoký štandard služieb.

 

OZETA medziročne posilnila v predaji
pridané: 27.01.2015

Vianočné a povianočné výpredaje prajú móde. Vyplýva to z výsledkov spoločnosti OZETA, ktorá v predaji zaznamenala až 21 % medziročný nárast v predaji pánskej a 30 % v predaji dámskej módy. Podľa výsledkov predaja pánskej konfekcie možno navyše povedať, že páni sa v otázke módy stávajú odvážnejšími.

Bratislava, 27. 1. 2015 – Spoločnosť OZETA ukončila rok 2014 a započala rok 2015 mimoriadne úspešne. Vianočný a povianočný predaj jej priniesol viac predajov v prípade pánskej aj dámskej módy, ako tomu bolo pred rokom v totožnom čase. Nárast predaja pánskej konfekcie, v ktorej je spoločnosť jedným z lídrov na trhu, zaznamenala až o 21 %.

Najčastejšie kupovanými položkami sú už tradične zimné plášte a kabáty s nárastom predaja o 7 %,” povedal Michal Pilip, marketingový riaditeľ spoločnosti. V medziročnom náraste predaja nasledovali obleky a športové saká.

Spoločnosť zároveň zaznamenala meniace sa preferencie farieb u svojich zákazníkov. Napriek tomu, že najobľúbenejšou farbou zákazníkov OZETY sú stále tmavošedá a modrá, do popredia sa dostávajú aj odvážnejšie farby, napr. olivovo zelená či tmavšie odtiene béžovej.

Výborné čísla predaja zaznamenala v totožnom období spoločnosť aj v prípade predaja dámskej konfekcie. Medziročne posilnila až o 30 %, pričom najpredávanejšími boli zimné kabáty a bundy, blúzky a pulóvre a šaty.

Naša spoločnosť je na slovenskom trhu od roku 1939. Tešíme sa, že si svoje stabilné postavenie nielen udržiava, ale ho aj posilňuje nárastom predaja,” povedal Pilip upozorňujúc na fakt, že ide o slovenskú firmu zamestnávajúcu stovky pracovníkov v maloobchode a vo výrobnom podniku v Topoľčanoch.

V roku 2015 plánuje OZETA nielen opätovne posilniť svoje postavenie na trhu v segmente pánskej módy, ale viac sa zamerať aj na dámsku módu. “Onedlho plánujeme priniesť na slovenský trh úplne novú značku, ktorá, veríme, bude pre slovenské spotrebiteľky zaujímavá,” informoval Miloš Hrbatý, generálny riaditeľ spoločnosti OZETA, o jej najbližších plánoch, “O všetkom budeme zákazníkov a zákazníčky včas informovať.”

V predaji sú posledné lístky na discokoncert Boney M.
pridané: 10.03.2015

Už tento štvrtok sa v Bratislave uskutoční očakávaný diskokoncert hudobnej formácie Boney M. pod vedením Sheily Bonnick. V predaji sú posledné lístky, organizátori predstavujú konzervatoristov, DJa oblečie spoločnosť OZETA!

BRATISLAVA 10. marec 2015 – Už tento štvrtok, 12. marca, ožije bratislavská HANT aréna Pasienky nestarnúcimi hitmi jednej z najlegendárnejších hudobných skupín Boney M. Do Bratislavy zavíta formácia na čele so Sheilou Bonnick, o ktorú je už od začiatku predaja lístkov veľký záujem. “Ako prvé sa začali s veľkou rýchlosťou predávať VIP lístky,” povedal jeden z organizátorov koncertu, ”Tie sú už aktuálne vypredané, a to dokonca aj napriek tomu, že VIP sektor sa nám podarilo rozšíriť.” Záujemcovia o diskokoncert majú príležitosť kúpiť si jedni z posledných lístkov na státie a na sedenie.

V HANT aréne to bude od začiatku diskokoncertu vrieť nielen vďaka hitom Boney M. Súčasťou bude veľkolepá oldies diskotéka, na ktorej DJ Marián Kukla odohrá tie najväčšie hity. DJa si vybrala samotná Sheila Bonnick oceniac tak jeho profesionalitu a najmä bravúrny výber najväčších diskohitov. Kuklu potešil aj fakt, že si ho vybrala nielen Bonnick, ale aj spoločnosť OZETA, ktorá sa tak víta svoju novú kolekciu. “Myšlienka obliecť do jedného z najlepších kúskov aktuálnej kolekcie DJa Mariána Kuklu sa nám veľmi pozdávala,” povedal marketingový riaditeľ spoločnosti OZETA, Michal Pilip, “a sme radi, že na koncerte bude DJ akoby naším modelom. Nová kolekcia jar 2015 je už v našich predajniach a DJ Kukla bude mať to nadovážnejšie sako z nej. Prepojenie tradičnej slovenskej fashion značky, ktorá ide s dobou, a nesmrteľných oldies hitov, ktoré sú stále v móde, je zároveň veľmi symbolické.” Diskotéka koncert otvorí a zároveň bude pokračovať po jeho ukončení.

Súčasťou bude aj oslava 95. narodenín bratislavského konzervatória. Konzervatoristi ich oslávia tým, čo im ide najlepšie – spevom. Vybraní študenti vystúpia a zaspievajú tiež niektoré z nesmerteľných hitov, pričom úvodnú pieseň koncertu očakávanej hudobnej formácie si zaspievajú priamo so Sheilou Bonnick a ostatnými členmi. Konzervatórium

okrem iných na diskokoncert posiela jedných zo svojich najznámejších študentov: Natáliu Hatalovú známu z televíznej súťažnej show Slovensko hľadá SuperStar a Petra Šrámeka. Tohto si môžete pamätať ešte ako “malého Peťka” z hudobnej show Môj najmilší hit, tiež zo Slovensko hľadá SuperStar a z maďarskej TV show Rising Star, v ktorej viac ako úspešne aktuálne účinkuje. Ďalšou účinkujúcou bude Barbora Hlinková, ktorá si zahrala v muzikáli Hair či Na skle maľované, Jozef Antálek, ktorého môžete poznať z muzikálu Ôsmy svetadiel, Na skle maľované ap. a Monika Dragúňová, ktorá účinkovala v muzikáloch Hair či Fame.

Diskokoncert Boney M. sľubuje skvelú atmosféru od začiatku až po koniec. Ak chcete byť jeho súčasťou, máte poslednú možnosť zakúpiť si rýchlo sa predávajúce lístky. V predaji sú v sieti predpredaj.sk (http://predpredaj.zoznam.sk/sk/listky/2553/boney-m–hostia) a vo vybraných predajniach spoločnosti Telekom a partnerských centrách.

OZETA pripravila špeciálnu akciu pre ženíchov
pridané: 15.06.2015

Spoločnosť OZETA pôsobí na slovenskom trhu už od roku 1939. Vyprofilovala sa ako domáci výrobca špičkového oblečenia pre všetky vekové kategórie, ako aj všetky príležitosti. Tie svadobné podporuje novou akciou určenou špeciálne pre ženíchov.

3. 6. 2015, Bratislava – Domáci výrobca oblečenia, spoločnosť OZETA, pripravil špeciálnu akciu pre ženíchov. Každý pán, ktorý sa plánuje v roku 2015 postaviť pred oltár, má možnosť získať zľavu pri nákupe v predajniach OZETA. Stačí, ak prí nákupe predloží svoje svadobné oznámenie s dátumom svadby kedykoľvek do konca roka 2015 a automaticky získa poukážku v hodnote 20 eur na nákup svadobného obleku. Poukážku môže využiť bezprostredne pri tomto nákupe. Navyše si so sebou odnesie ďalšiu poukážku v hodnote 20 eur, ktorú môže venovať svojmu svedkovi, otcovi, družbovi… jednoducho komukoľvek, komu to uzná za vhodné. Špeciálna svadobná akcia bude v predajniach OZETA platná od 3. 6. 2015 do 31. 8. 2015.

“Okrem svadobných párov plánujeme podporiť aj ostatné zaľúbené dvojice,” povedal Michal Pilip, marketingový riaditeľ spoločnosti Ozeta, “Pre tieto sme pripravili špeciálnu súťaž na našej Facebook fan page.” V rámci súťaže je úlohou súťažných párov zdieľať svoju spoločnú fotografiu na timeline fan page spoločnosti OZETA (https://www.facebook.com/ozeta.test.wisdomfactory.sk). Zo všetkých súťažných fotografií budú vyžrebované tri, majitelia ktorých získajú 1 x poukážku na nákup v predajniach OZETA v hodnote 100 eur a 2 x poukážku na nákup v hodnote 50 eur podľa poradia vyžrebovania.

Súťaž bude na Facebook fan page spoločnosti aktuálna v rovnakom termíne, výhercovia budú zverejnení priamo na fan page.

Rok 2015 prial odvahe v pánskej móde
pridané: 23.02.2016

V oblasti slovenskej módy začali konečne siahať aj po farbách, ktoré doposiaľ kombinovali iba muži západnej Európy. Vyplýva to z výsledkov predaja 21 predajní domácej značky Ozeta v roku 2015.

Z výsledkov predaja tradičnej slovenskej značky Ozeta vyplynulo viacero poznatkov o slovenských mužoch a ich vzťahu k móde. V módnych predajniach hľadali najmä obleky, pričom až v 86 % mali záujem o kúpu oblekov v segmente mix & match, ktorý zákazníkom umožňuje výber odlišných veľkostí saka a nohavíc podľa potreby konkrétneho zákazníka.

Popri klasických mix & match oblekoch mali slovenskí muži veľký záujem o voľnočasové saká a nohavice. Záujem o voľnočasové nohavice dokonca predčil záujem o džínsy, ktoré vytvárajú dojem všadeprítomnosti a nenahraditeľnosti.

Výrazne stúpol záujem o kabáty, slovenskí páni pritom volia rozličné dizajny, od elegantných cez športové, so zapínaním na gombíky, ale aj na zips, dvojradové, ale aj jednoradové. Verní však ostávajú farbám, ktorým vládnu čierna, tmavošedá a tmavomodrá. Aj napriek pomerne teplej zime vzrástol medziročne predaj zimných kabátov a búnd o 13 %.

“Veľký boom zaznamenali aj pánske doplnky,” uviedla Mária Uličná, riaditeľka nákupu a logistiky spoločnosti Ozeta, “Páni nakupovali motýliky, traky, šatky do oblekov, vreckovky, opasky… Je to tiež znakom toho, že začínajú byť o čosi odvážnejší a dbať na svoj štýl viac, ako sa to javilo v predošlých rokoch.”

Poslednou potešiteľnou správou je, že slovenskí muži nabrali viac odvahy aj pri kombinácii farieb. “V roku 2015 výrazne siahali po hnedej a viacerých odtieňoch zemitých farieb. Je to veľký úspech, pretože v porovnaní so západnou Európou trvalo doslovne niekoľko rokov, kým tieto odvážnejšie farby začali akceptovať aj slovenskí muži,” povedala Uličná.

Roku 2016 budú aj naďalej vládnuť slim fit strihy. Zdá sa, že aj v tomto roku budú muži vo farebných kombináciách odvážnejší, hitom jari budú tóny šedej a sviežej mentolovej farby.

OZETA prišla s novou kolekciou a novou kampaňou
pridané: 22.11.2016

Na fotenie novej kolekcie sa najsilnejšia slovenská fashion značka spojila s pôvodnou automobilovou značkou Českej republiky, Škoda. Výsledkom sú fotografie stvárňujúce prototyp muža, ktorý má štýl nielen v oblasti módy, ale aj v oblasti výberu štvorkolesového tátoša.

Bratislava, 22. 11. 2016 – Tradičná slovenská značka OZETA v týchto dňoch prišla s novou kolekciou jeseň/zima 2016. S tým súvisí aj nová kampaň, na vytvorenie ktorej sa spojila s pôvodnou českou automobilovou značkou Škoda, ktorá v nej prezentuje svoj nový automobil Škoda Superb Sportline v exotickej dragon yellow farbe.

Pánom zima nebude

Nová kolekcia značky OZETA predstavuje pre pánov opäť možnosť, ako sa obliecť od hlavy až po päty. Ponúka široký výber rozličných kúskov šatníka, od tých elementárnych, až po doplnky a rozličné vychytávky. Samozrejme, základom sú obleky, plášte, nohavice, saká, košele a svetre, bez ktorých to v chladnejších týždňoch jednoducho nejde. Páni si môžu vyberať z obľúbených farebných odtieňov, akými sú tmavomodrá či tmavošedá, určite ich však poteší aj široký výber odtieňov, ktoré aktuálnej sezóne vládnu, napr. sýta vínová či petrolejová.

Značka OZETA je roky známa tým, že pri tvorbe svojich kolekcií sa nesnaží iba o skvelý estetický efekt, ale aj o vysokú funkčnosť a účelnosť oblečenia. Tak je to aj v aktuálnej sezóne, kedy opäť siahla po vysokokvalitných materiáloch s tými najdôležitejšími vlastnosťami. Kúsky novej kolekcie tak pozostávajú najmä z vlny, kašmíru či bavlny s rôznorodou úpravou vlákna tak, aby si tkaniny zachovali nielen príjemnosť na dotyk, ale zároveň vzdušnosť a udržanie teploty. Páni si tak môžu byť istí, že v oblečení od OZETY im nielen, že nebude zima, ale zároveň nebudú unavení pod ťarchou látok.

Hitom sú svetre

Napriek tomu, že OZETA vo svojej novej kolekcii ponúka široký výber kúskov, tými najžiadanejšími zo skúseností z minulých rokov sú jednoznačne svetre. Toho roku pri ich výrobe značka stavila na príjemné hrejivé a zároveň ľahšie materiály v rozličných farebných odtieňoch a dizajnoch. Podobne, ako po iné roky, aj toho roku je predpoklad, že budú žiadaným vianočným darčekom.

Opäť jedinečné fotenie

Už sa stalo priam zvykom, že OZETA venuje každej svojej novej kolekcii veľkolepé fotenie, kde jej časť prezentuje. Tentokrát sa fotenie pripravovalo vyše 90 dní a pri hľadaní vhodných lokácií naň najazdil produkčný tím 742 km po Záhorí. Tím bol tvorený viac ako 20 členmi, ktorí okrem predchádzajúcich príprav absolvovali naozaj náročné, 11 hodín trvajúce, fotenie v teréne, a to pri teplotách okolo 31°C! Už v užšom postprodukčnom kruhu nasledovali práce v rozsahu 34 hodín, výsledkom ktorého sú fotografie snúbiace najväčšie lásky drvivej väčšiny mužov – pohodlné oblečenie a krásne auto. Využitie nachádzajú už dnes v in-store prezentácii, v online prostredí, ale aj v printovej inzercii.