Toto sú 3 spôsoby ako úspešne prepojiť účet registrovaný v predajni a online účet. Veríme, že Vám tieto rady pomôžu a budete si môcť užiť výhodnejšie nakupovanie v OZETA aj naďalej.
V prvom rade upozorňujeme, aby sme Vás mohli úspešne identifikovať, je nutné, aby ste po registrácii / prepojení sledovali svoj email, ktorý ste zadali v registračnom formulári v predajni pri vydaní Vernostnej karty. Na tento email Vám bude zaslaný verifikačný link, aby sme Vás vedeli identifikovať a prepojiť Váš účet.
Je viacero spôsobov ako si úspešne prepojiť účet:
1.Ak ste registrovaný na predajni a máte kartu, ale ešte nie ste registrovaný na našej stránke.
V tom prípade stačí
- kliknúť na tento link: https://www.ozeta.sk/auth/register?loyaltyCard=1
- vyplniť číslo zákazníka a zadať nové heslo

- vzápätí Vám pošleme potvrdzovací email, ktorý ste zadával pri registrácii v predajni, aby sme Vás identifikovali
- na tento Váš email Vám posielame verifikačný link, na ktorý je potrebné kliknúť a účet sa Vám prepojí a tiež sa nahrajú údaje už z Vašej registrácie, ktorú ste urobil v predajni
- po kliknutí na verifikačný link Vás presmeruje na stránku www.ozeta.sk
- po aktivácii a prihlásení do konta si viete svoje údaje aj aktualizovať
- po úspešnom prepojení účtov, sa budete môcť prihlásiť pod svojím emailom a heslom, ktoré ste za zadali pri registrácii / prepojení
- pod týmto prihlásením (email, heslo) budete môcť využívať zľavy na eshope a pod Vaším menom aj v predajni
2. Ak vyplníte novú registráciu na stránke (eshope) a zhoduje sa emailová adresa s emailom, ktorý ste zadali pri registrácii na predajni
V tom prípade stačí
- vyplniť registračný formulár: https://www.ozeta.sk/auth/register
- uviesť email, ktorý sa zhoduje s emailom, ktorý ste zadali pri registrácii v predajni a vydaní vernostnej karty
- na email Vám bude odoslaný verifikačný link, aby sme mali istotu, že ste to naozaj Vy
- karta ako aj predošlé nákupy sa Vám prepoja automaticky a na titulnej stránke uvidíte Vašu aktuálnu zľavu, ktorú môžete využiť v predajni ako aj na eshope
3. Ak už ste zaregistrovaný na našej stránke (eshope) aj ste sa registrovali v predajni a chcete si zlúčiť účty
V tom prípade stačí
- prihlásiť sa na stránku pod Vašim kontom, teda zadať email a heslo
- po prihlásení ste vo svojom účte kde nájdete sekciu Zákaznícky klub, kliknite na to
- v sekcii Zákaznícky klub, zadajte číslo karty
- je potrebné, aby sa email pod ktorým ste prihlásený zhodoval s emailom, ktorý ste zadávali pri registrácii v predajni, iba na základe toho vieme overiť Vašu identitu
V prípade problémov s registráciou píšte na klub@ozeta.sk