Ako si prepojiť účet registrovný v predajni s online účtom

Toto sú 3 spôsoby ako úspešne prepojiť účet registrovaný v predajni a online účet. Veríme, že Vám tieto rady pomôžu a budete si môcť užiť výhodnejšie nakupovanie v OZETA aj naďalej.

V prvom rade upozorňujeme, aby sme Vás mohli úspešne identifikovať, je nutné, aby ste po registrácii / prepojení sledovali svoj email, ktorý ste zadali v registračnom formulári v predajni pri vydaní Vernostnej karty. Na tento email Vám bude zaslaný verifikačný link, aby sme Vás vedeli identifikovať a prepojiť Váš účet.   

Je viacero spôsobov ako si úspešne prepojiť účet:

1.Ak ste registrovaný na predajni a máte kartu, ale ešte nie ste registrovaný na našej stránke.

          V tom prípade stačí

          • vzápätí Vám pošleme potvrdzovací email, ktorý ste zadával pri registrácii v predajni, aby sme Vás identifikovali  
          • na tento Váš email Vám posielame verifikačný link, na ktorý je potrebné kliknúť a účet sa Vám prepojí a tiež sa nahrajú údaje už z Vašej registrácie, ktorú ste urobil v predajni
          • po kliknutí na verifikačný link Vás presmeruje na stránku www.ozeta.sk
          • po aktivácii a prihlásení do konta si viete svoje údaje aj aktualizovať  
          • po úspešnom prepojení účtov, sa budete môcť prihlásiť pod svojím emailom a heslom, ktoré ste za zadali pri registrácii / prepojení
          • pod týmto prihlásením (email, heslo) budete môcť využívať zľavy na eshope a pod Vaším menom aj v predajni  

          2. Ak vyplníte novú registráciu na stránke (eshope) a zhoduje sa emailová adresa s emailom, ktorý ste zadali pri registrácii na predajni  

          V tom prípade stačí

          • vyplniť registračný formulár: https://www.ozeta.sk/auth/register
          • uviesť email, ktorý sa zhoduje s emailom, ktorý ste zadali pri registrácii v predajni a vydaní vernostnej karty
          • na email Vám bude odoslaný verifikačný link, aby sme mali istotu, že ste to naozaj Vy
          • karta ako aj predošlé nákupy sa Vám prepoja automaticky a na titulnej stránke uvidíte Vašu aktuálnu zľavu, ktorú môžete využiť v predajni ako aj na eshope

          3. Ak už ste zaregistrovaný na našej  stránke (eshope) aj ste sa registrovali v predajni a chcete si zlúčiť účty  

          V tom prípade stačí

          • prihlásiť sa na stránku pod Vašim kontom, teda zadať email a heslo
          • po prihlásení ste vo svojom účte kde nájdete sekciu Zákaznícky klub, kliknite na to
          • v sekcii Zákaznícky klub, zadajte číslo karty 
          • je potrebné, aby sa email pod ktorým ste prihlásený zhodoval s emailom, ktorý ste zadávali pri registrácii v predajni, iba na základe toho vieme overiť Vašu identitu

          V prípade problémov s registráciou píšte na klub@ozeta.sk