Tvorba kolekcie OZETA
14.10.2020
Výrobný závod OZETA
Kolekcie OZETA vznikajú na stabilných základoch viac ako 80-ročných skúseností výroby odevov vo vlastnom výrobnom závode a tradíciách krajčírskeho remesla na Slovensku.
Nadobudnuté skúsenosti sme získali nielen dlhoročnou výrobou kolekcií pre vlastnú maloobchodnú sieť OZETA a OTTO BERG, ale aj vďaka spolupráci so zahraničnými módnymi značkami. Väčšina produkcie výrobnej divízie OZETA NEO a.s. je realizovaná pre zákazníkov zo západnej Európy, najsilnejšie trhy sú Nemecko, Holandsko a všetky škandinávske krajiny.
Na počiatku tvorby kolekcie stojí súhrn inšpirácii pre myšlienku, štýl a farebnosť novej kolekcie.
Víziou kolekcii OZETA je vzájomne ľahká kombinovateľnosť produktov aktuálnej kolekcie, ale aj prepojenosť a nadväznosť s predchádzajúcimi kolekciami.
Uvedomelé spotrebiteľské správanie je nám od počiatku blízke a chceme, aby naši zákazníci boli vlastníkmi produktov, ktoré budú využívať radi a často mnoho sezón.
Aktuálnosť je pre nás podstatná
OZETA sa orientuje na moderného, dynamického zákazníka, pre ktorého je reprezentatívne a pohodlné oblečenie rovnako dôležité ako prostredie v ktorom žije a veci, ktorými sa obklopuje.
Módne trendy sú v našich kolekciách zakomponované v menej nápaditých prevedeniach, najmä prostredníctvom aktuálnych siluet, materiálov a detailov.
Vzhľad každého odevu prioritne ovplyvňuje použitý materiál
Pri voľbe najvhodnejšieho materiálu na jednotlivé produkty prihliadame na ich využitie – či pôjde o výrobok, ktorý bude spotrebiteľ nosiť príležitostne, alebo o produkt, ktorý potrebuje vykazovať odolnosť a funkčnosť pre každodenné využitie.
Pri výbere dodávateľov sa koncentrujeme hlavne na európskych výrobcov tkanín. Obľúbenými dodávateľmi s ktorými máme dlhoročné vzťahy sú hlavne firmy z Talianska, ktoré majú vo výrobe pánskych látok dlhoročnú tradíciu.
Naše oddelenie nákupu a prípravy kolekcie sa pravidelne zúčastňuje na veľtrhoch látok v Miláne a Paríži, aby sme svojim zákazníkom vedeli prinášať nielen nadčasovosť, ale i progresivitu. Tá v pánskej móde nemusí nutne podliehať len sezónnym trendom, ale i vývoju materiálov a postupe v spracovaní, čo prináša zákazníkovi ešte vyššiu úžitkovú a funkčnú hodnotu produktu.